Wednesday, September 03, 2008

Lagu Raya

Sat tadi kedai kasut kat bawah ni pasang lagu raya. Hai....baru 4 hari puasa dah berkumandang lagu raya. Teringat zaman belajar di Itm dulu......dengar je lagu raya ni maka teringatlah kampung halaman yang dah lama x balik. Bohonglah kalau kata tak rindu. Kalau kawan2 yang x ada tikit lagi tu mulalah gelabah. Tapi aku biasanya dah ready awal. Awal puasa atau sebelum puasa lagi aku dah beli tikit raya.
Hari ini sempatlah aku menulis di blog ni. Semalam x sempat sebab banyak kerja. Bukan hari ni tak ada kerja cuma aku curi2 masa. Ahli-ahli politikpun ari ni sibuk dengan blog masing-masing so aku pun tak maulah ketinggalan. Dia orang lagi sibuk. Ketua Menteri ada, Pejuang politik ada. Dlm sibuk2 ni sempatlah jugalah aku design header baru sempena Ramadhan dan Aidil Fitri.

0 comments:

About This Blog

About This Blog

  © Free Blogger Templates Spain by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP